احترام

– پريروز رفته بودم خونه اِكس_مادِر_اين_لا-م دنبال بچه ها
: ها ها! اِكس_مادِر_اين_لا چيه ديگه؟ چه پيچيده!
– بابا! مادرِ زنم كه چند ماه پيش از هم جدا شديم ديگه… ميخواستم بچه ها رو از خونش بردارم ببرم مدرسه
: آها! خب…
– بعد اين مادرِ زنِ سابقم خيلى حرف ميزنه، هر دفعه ميرفتيم پيشش، يك ريز حرف ميزد…
: خب؟
– خلاصه… اين دفعه كه رفته بودم دنبال بچه ها، همينجور كه دم در وايساده بودم كه بچه ها بيان تو ماشين، دوباره مادر زن شروووووع كرد به حرف زدن… بعد من يه لحظه با خودم فك كردم ديدم اصن برا چى من بايد به حرفاش گوش بدم؟ بهش گفتم ببخشيد من ديرم شده بايد برم، و رفتم سوار ماشين شدم… نذاشتم مغزمو بخوره! ها ها! ميدونى چى ميگم؟ آخه هميشه به خاطر اينكه مادر زنم بود، ادب حكم ميكرد كه وايسم و به حرفاش گوش بدم… ولى ايندفعه فك كردم ديدم ديگه دليلى نداره من وقتم رو تلف كنم! خيلى راحت… گفتم ببخشيد، من بايد برم!

پاسخی بگذارید

