عُمقِ دوستى

: گفتى مريم رو از كجا ميشناسى؟
– من راستش مريم رو نميشناسم… يعنى امشب اولين باره كه ميبينمش… كلن همه خانوادشون رو… باباى مريم با باباى من همكلاس بوده… حدودن ٣٠ سال پيش… ام… نه… بيشتر…
: اوووو! چه جالب!
– آره جالبه! تو مريم رو از كجا ميشناسى؟
: ما با هم تو تيم فوتبال مدرسمون بوديم… خونه هامون هم كنار همه… البته من الان لندن درس ميخونم و براى تعطيلات اومدم، ولى خونمون همين بغله… من و مريم هم يه ١٠ سالى ميشه كه با هم دوستيم…
– آخى! حالا فك كن ٢٠ سال ديگه، تو يه جا، مريم يه جا، بعد بچت پاشه بره خونه مريم اينا!!
يكم فكر ميكنه…
: اِم… نه… راستش من ترجيح ميدم ٢٠ سال ديگه هم پيش مريم باشم…

پاسخی بگذارید

