بی رودرواسی!

با دوستِ فرانسویم نشستیم لبِ آب… بعد ۲ سال همدیگه رو دیدیم و داریم از در و دیوار صحبت میکنیم…

– یه روزَم باید برم خرید

: من از خرید خیلی بدم میاد

– منم خوشم نمیاد ولی لازم دارم، البته فقط شلوار… آخه چند وقت  پیش رفته بودم انگلیس، کلی تی شرت خریدم، ارزون! قیمت پوند و یورو هم الان دیگه خیلی اختلاف نداره… ۱ پوند حدودا ۱.۱۵ یوروه… قدیم بیشتر بود، هول و حوش ۱.۵۰!

: اِ؟! نمیدونستم!

– حدودا یه ماه پیش بود که پدر بزرگم فوت کرد

تو دلم فکر میکنم باید تسلیت بگم، ولی سختمه، برا همین سکوت میکنم…

– پدرِ مادرم، که انگلیسیه

: آره یادمه، گفته بودی مامانت انگلیسیَن

– بعد رفتیم اونجا که خونه ایناش رو بفروشیم…

سکوت

– بعد تو حساب کن، یه ماه قبلش پوند بود ۱.۵۰ ولی اون موقع شده بود ۱.۱۵!

ســکوت

– خیلی ضرر کردیم این وسط…

ســـــکوت

– آخه نمیشدَم به پدر بزرگم بگیم یکم زودتر بمیره…

ســـــــــــــــکوت

– یا حالا دیرتر…

2 نظر برای “بی رودرواسی!

پاسخی بگذارید

