خُرده چت‌های من و بابام

.

.
– بابا…

بابـــــــا……

من واقعا اینجا رو دوست دارم…

از اینکه اینجا زندگی میکنم واقعا دارم لذت میبرم…!

.

 …Baba is typing

 سرعت تایپ بابا پایینه و میدونم که باید مدتی منتظرِ جوابش بمونم. در همین حین، به جمله‌های بعدی که میخوام به بابا بگم فکر میکنم… به رویاهای تو سرم و اینکه چجوری باید از حرفم دفاع کنم، که از بابا جواب میاد….

: به هیچ یار مده خاطر و به هیچ دیار       که بر و بحر فراخست و آدمی بسیار

خب دیگه من برم، خدافظ

.Baba is offline

..

(تصویر : کتاب قصه های من و بابام)
 
1 نظر برای “خُرده چت‌های من و بابام

  1. نَبوَد چنین مَه در جهان، ای دل همین جا لَنگ شو
    از جنگ می‌ترسانیَم؟ گر جنگ شد گو جنگ شو

پاسخی بگذارید

