انتظار

– سلام مامان بزرگ، نینام

: الو؟ نینا جان؟ سلام! حالت چطوره؟ خوبی؟ خوشی؟ سلامتی؟ خوش میگذره؟ فهمیدی که من زنگ زدم؟ یه خانومی خارجی حرف زد من نفهمیدم چی میگه، فقط چند بار صداتون کردم گفتم خونه این یا نه…

– بله فهمیدم، شمارتون افتاد… خوش میگذره؟

:  آره بد نیست… چند روزی سفر بودم خوش گذشت جای شما خالی، رفتیم بد نبود فقط یکم خسته شدم. الان یه ۲ روزی میشه که برگشتم… نگار چطوره؟ خوبه؟ خوشحاله؟ کارش چی شد؟ دیگه نمیره؟ آخه از وقتی اومدم هنوز ندیدمش…

[سرگرمِ فیس بوک…] – چرا میره، ولی خب هر روز که برنامه نداره، فقط بعضی وقتا…

: نه میدونم که هر روز نیست ولی آخه قبلنا همیشه پنجشنبه ها ساعت ۷ برنامه داشت. بعد تازه ۲-۳ بارم بعدا در طول روز باز برنامشو تکرار میکردن!  ولی من الان ۲ روزه نشستم منتظر، خبری نشده ازش…

[لپ تاپ رو میذارم کنار] – اِ، خب حتما تعطیلاتشه، حالا هفته دیگه میاد اینجا…

: اِ؟ به سلامتی، هفته دیگه میاد؟  تعطیلاتش رو داره میاد دیگه لابد، نه؟ خیلی هم خوب! حالا اومد یه زنگی هم به من بزنین باهاش یکم حرف بزنم دلم تنگ شده واسش. [صداشو آروم میکنه] آخه به من میگن از اینجا بهش زنگ نزنم، حالا شما از اونجا با اینترنت با هم حرف میزنین طوری نیست.

[لبخند] – باشه، حتما

: مامانت چه خبر؟ خوبه؟ خوشه؟ با هم گردش میکنین؟ اونجا که برف سرما نیس مثل آمریکا اینا؟ ها؟ همش تو اخبار میگن طوفان و بوران شد و راها بسته شد. اونجا که شما هستین اینجوری نیس که؟

-نه اینجا برف نمیاد کلا

: خب پس چه خوب، مثل بندرعباسِ خودمونه، ها؟ اونجام اصلا زمستون ندارن. پس مامان هم خوبه و نگارم میاد پیشتون و … حالا نگار اومد پس یه زنگ به من میزنین دیگه؟

– بله، میزنیم

: راستی از خاله داییا خبر داری؟ به اونام اومدم زنگ بزنم سالِ نوشون رو تبریک بگم این کارته کار نکرد نفهمیدم چرا! وقتی کسی میاد برام میگیره کار میکنه ها، ولی وقتی خودم میگیرم هی میگه که نه نمیتونین زنگ بزنین. حالا اگه باهاشون حرف زدی بگو مامان بزرگ میخواست بهتون زنگ بزنه سالِ نوتون رو تبریک بگه، نتونست، بگو اونا یه زنگی به من بزنن که سال نوشون رو تبریک بگم.

– چَشم

: چَشمِت بی بلا . پس به خدا میسپُرمت تا هفته بعد، یادتون نره به من زنگ بزنید ها! خداحافظ، خداحافظ…

 

2 نظر برای “انتظار

پاسخی بگذارید

