یک روز سرد زمستانی

snapshot-2009-03-05-23-17-14

!امروز سر کلاس یهو دلم خیلی تنگ شد

!امروز اتاقمو تو مپز.لایو.کام(!) پیدا کردم، پنجرشم میشد دید! تا خونه رویی که اونم علاقه ای به گوش کردن به درس نداشت، ۷.۵ دقیقه فاصله بود

!امروز پشت بوم خونمونم پیدا کردم، بقایای ساختمونی که ریخت، برج آبی … نمیشد بیشتر زوم کرد

!امروز دست خودم نبود، یهو دیدم چشمام خیسن

!امروز، روز درختکاری بود

5 نظر برای “یک روز سرد زمستانی

  1. و فردا روز تو!تولدت مبارك دوستم!خيلي خيلي خيلي خيلي….بي نهايت دوستت دارم! و فراتر از بي نهايت جات خاليه!بوس.بغل محكم

  2. دِ ! نینا :(
    اینجوری که می گی مجبور می شم ترم هشتی درس رو ول کنم برم ویزا بگیرم بیام پرتقال بخندونمت ها ، حیف می شه الان ترک تحصیل کنم !! :D
    پس بخند >:D:D<

  3. دهه ، نینا من آبجیم تو ورد پرس بوده با یوزر(!) اون کامنت گذاشتم . خودت درستش کن !! اینو پاک کن اونو با اسم من بذار ! :)) >:D<

پاسخی بگذارید

